20.04.2011 облік суб'єктів ЗЕД проводиться відповідно до наказу КРМ від 19.04.2011 № 560 (див.розділ "Актуальна інформація та останні новини")
Виключно для юридичних осіб, які зареєстровані будь-якою РДА м.Києва.
Для суб’єктів господарської діяльності України:
1. Облікова картка (в двох примірниках).
2. Лист звернення про постановку на облік в Київській регіональній митниці.
3. Установчі документи (оригінали та нотаріально завірені копії):
установчий договір, статут, положення, рішення про створення підприємства (якщо відповідно до законодавства це необхідно для створюваної організаційно-правової форми суб’єкта підприємницької діяльності).
4. Свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності в міській держадміністрації за його місцем знаходження (місцем проживання) – оригінал та копія, завірена нотаріально.
5. Довідка органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та присвоєння кодів території - КОАТУУ (оригінал та копія, завірена печаткою суб’єкта ЗЕД).
6. Протокол зборів (рішення, наказ) про призначення керівника підприємства (оригінал та копія, завірена печаткою підприємства).
7. Копія та оригінал паспорту керівника.
8. Наказ підприємства про призначення головного бухгалтера (прізвище, ім’я, по батькові, №№ телефонів – оригінал та копія завірена печаткою підприємства).
9. Копія та оригінал паспорту головного бухгалтера.
10. Свідоцтво платника податку на додану вартість (далі ПДВ), або довідки з податкових органів, що підприємство не є платником ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку (оригінал та копія, завірена печаткою підприємства), або гарантійний лист, що підприємство не є платником ПДВ.
11. Довідка уповноваженого банку про наявність рахунків (у валюті України та у іноземній валюті – оригінал).
12. Наказ підприємства про призначення працівників, відповідальних за роботу з митницею (прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, прописка, №№ телефонів, зразки підписів) та зразки печаток, які використовуються при оформленні документів в митних органах (оригінал).
Якщо це керівник, то наказ необов’язковий, але обов’язкове заповнення даних у відповідній графі облікової картки.
За наявності додаткових печаток надається лист у довільній формі про використання цих печаток при митному оформленні. Додаткові печатки обов’язково проставляються у обліковій картці.
13. Оригінали та копії паспортів (завірених печаткою підприємства) усіх осіб, вказаних в Обліковій картці.
14. Договір оренди приміщення на додаткову фактичну адресу (за наявності такої адреси) - оригінал та копія, завірена основною печаткою, або документ, що підтверджує право власності – копія, завірена основною печаткою..
У випадку, якщо керівником підприємства, або особою уповноваженою на роботу з митницею є громадянин іноземної держави, особа без громадянства для обліку надаються службова картка, дозвіл на використання праці (дозвіл на працевлаштування), посвідка на тимчасове/постійне проживання (якщо це необхідно згідно із законодавством України) – оригінал та копія, завірена основною печаткою.
15. Папка сегрегатор типу " Корона " 8 - 10 см.
16. Електронна копія облікової картки створена в програмному забезпеченні QDPro або MD-Declaration в форматі ***.cmf або ***.imfx
При наданні документів для здійснення обліку митним брокером - їм надаються документи, що підтверджують його повноваження (копії завірені відповідним чином);
При подянні документів уповноваженою особою не внесеною до облікової картки - для підтвердження її повноважень подаюся оригінал та копія нотаріальної довіреності, а також оригінал та копія паспорта цієї особи (копії завірені основною печаткою юридичної особи